090604

Datum: 2009-06-04 | Tid: 08:29:10

Gud så härligt med sovmorgon!
Jag sitter och myser i soffan med frukost och Top Model, bättre kan det ju knappast bli.
Vädret är bra idag, solen lyser men tyvärr blåser det, och det är inte särskilt varmt.
Hoppas det kommer bli bättre, för jag vill inte stå och huttra idag när vi ska sjunga med kören på stan.
Jo, det har jag glömt att skriva. Vi ska sjunga med kören idag i centrum, varför vet jag inte och jag är väl inte överlycklig för att vi ska göra det ...
Menmen, jag är inte säker vilken tid det är så Farmor, (jag vet att du läser detta, förr eller senare) jag smsar dig så fort jag vet tiden, vilket jag förmodligen gör på skolan.

Nu ska jag göra mig iordning och packa ihop badkläderna, för efter skolan drar klassen till Piteå Havsbad!
Whihoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0