Shoppat loss

Datum: 2009-07-10 | Tid: 18:54:01

Glöm mitt förra inlägg, seriöst, trodde ni att jag skulle fara in till stan för att sedan påstå att jag ska spara på pengarna?
Knappast.
Som rubriken lyder har vi shoppat loss idag och jag är mycket nöjd över alla mina inköp!
Vi siktade in oss på reor och på så sätt fyndade vi rejält!
Detta har jag köpt:
• Jeans från Gina, 250;- | REA
• Fotoalbum från Åhléns, 125;-
(Efterlängtade) Converses från Scorett, 699;- (dock betalade jag hälften, mamma hälften)
• Linne från Stadium, 49;- | REA
• ''Trekvartsbyxor från Stadium, 49;- | REA

Sen köpte vi även...
Lunch på Sub&Co
Samt glass! Glassen hann vi tyvärr äta upp innan jag hade en chans att fota den, hehe.

Josefine är MYCKET nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0