PDOL

Datum: 2009-07-24 | Tid: 19:03:28

Ja, jag har ju som sagt varit på PDOL i dag (PDOL står för Piteå Dansar Och Ler)
Jag for dit med Annastina för att heja på mina goda vänner Lovisa, Linnea och Linnéa!
Dom har gått på ett musikläger, och har kvalificerat sig vidare till självaste PDOL! Den som går ur som vinnare från den tävlingen vinner en resa till en konsert samt får spela in en egen skiva!
I år vann två stycken tjejer, däribland min klasskompis Lovisa!
Om du läser detta gumman ska du veta att du verkligen förtjänade den segern, för ditt uppträdande var svårslaget!
Men domarna hade verkligen svårt att utsé vinnarna vilket jag förstår, för alla var grymt duktiga!
Här kommer lite bilder...
Jag och Annastina i bilen på väg till Piteå
Linnea uppträder. Det var tyvärr nästintill omöjligt att ta bilder som inte var suddiga, för jag var tvungen att zooma jättemycket samt ha effekter för att bilderna inte skulle bli mörka. Ingen systemkamera ni vet, gud vad jag längtar efter en...!
Alla uppträdande...
Efter en svettig show inne på caféet var det skönt att komma ut i friska luften och få i sig nå käk!
Och sedan vart det åka av!
Självklart åkte inte jag denna, jag har inte riktigt förtroende för saker som är högt upp i luften, snurrar runt och blivit uppbyggda på några timmar. Tacka vet jag nöjesfält som Liseberg och Grönan! Och nejtack Virvelvinden (börjar bara må illa) och ja tack till Berg-och-dal-banor!

Kommentarer
Postat av: staina

Grymt kul dag!

önskar jag hade dom där nudlarna nu

är hungrig ;'O

2009-07-24 | 19:49:26
URL: http://staii.blogg.se/
Postat av: F

åh vad kul att lovisa vann! :D<3

2009-07-24 | 20:37:07
URL: http://fffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0