Pay back time...!

Datum: 2009-07-18 | Tid: 13:04:21

Jag är ledsen om min blogg har sett helsjuk ut för ett par minuter, men jag har försökt göra om lite i kodmallarna, hehe...
Inget jag gör om! Blir bara irriterad när det inte funkar...

Nu ska jag duscha, fixa mig och välja kläder inför kvällen, min farbror och hans fru ska ju ha bröllopsfest ikväll!
Dom stack iväg på långsemster, och under fem veckor visste vi knappt vad dom gjorde för något... Fram till vi fick ett mms en kväll där det stod:
WE DID IT! samt en bild på två vigselringar.

Ikväll ska dom få sota för att dom bara stack iväg och gifte sig sådär, hehe... Dom vet inte vad som väntar...
Jag ska vara duktig på att fotografera ikväll, så att ni får se lite bilder imorgon! :)

Jättemånga pussar och kramar så hörs vi imorgon om jag inte hinner blogga/twittra något ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0