Ny bloggdesign

Datum: 2009-07-29 | Tid: 14:21:52

Som ni säkert har märkt har uppdateringen varit lite halvdålig på senaste tiden, men det är dels för att jag är ute i stugan där det är ett himla trassel med internet, och dels för att jag jobbat på en bloggdesign!
Nu är den klar, och jag hoppas att uppdateringen kommer bli lite bättre från och med nu. Annars lovar jag att den blir det så fort mina föräldrar har slut semester - då kommer vi vara i stan mycket mer!

Så, vad tycker ni om den nya bloggdesignen? 
Före:
Efter:
(ledsen att bilderna blev små)
Själv är jag helnöjd med den nya bloggdesignen, den nya känns personlig på något sätt, mycket mer personlig än den förra! 
Det kan ju bero på att förra bloggdesignen inte var gjord av mig - men att denna är det, hehe!

Jaja, vad tycker ni? Var ärliga, men kanske inte för tuffa med kritiken, jag är ju trots allt ingen hejare i varken fotoshop eller stilmallar! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att den nya headern var superfin, finare än den förra! :D

2009-07-29 | 18:01:24
Postat av: Tilde

Hehe det blev lite knas, men det var jag som skrev det förra! ;)

2009-07-29 | 18:02:09
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0