Lugn kväll

Datum: 2009-07-30 | Tid: 19:16:29

Efter ett par timmar på stan är det skönt att komma hem till farmors lägenhet, dra på sig myskläderna och äta pizza samt kolla på Beck.
Jag hade ärligt talat ingen större lust att hänga med på stan med kompisarna ikväll, även om jag vet att det skulle vara jättekul!
Jag är slut efter en dag full med träning, med tanke på att jag steg upp tidigt i morse och så...

Tidig kväll blir det ikväll, för imorgon ska jag vara i Stadsparken klockan 09.00!
Med tanke på dagens slit blir det ett par välförtjänta timmars sömn.

Hoppas ni får en supermysig kväll, så hörs vi imorgon!
(Jag fotar en hel del, ska ladda upp bilder så fort jag får tillbaka familjens dator, det funkar inte från farmors!)

Kommentarer
Postat av: Maria svarar

Det går alldeles utmärkt!

2009-07-30 | 19:33:50
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0