Hos annastina

Datum: 2009-07-20 | Tid: 17:34:53

Hejsan alla fina! :)
Jag är hos annastina just nu, jag sitter och försöker hjälpa henne med en bloggdesign, men tyvärr går det inte så där superduperbra. Jag vill helst ha min egen dator när jag måste göra saker som kräver koncentration, och det har jag inte just nu. Så istället för att kunna koncentrera mig på jobbet, så koncentrerar jag mig mer på vilka tangenter jag trycker på och vart jag klickar! Fattar ni, jag måste kolla ner på tangenterna när jag skriver!
Fruktansvärt jobbigt :p

Nu har vi iallafall bestämt att jag ska ta och göra en del av designen hemma hos mig själv, och sedan maila över stilmallen till henne så får hon ändra vad hon vill efter det.

Fantastiskt intressant inlägg, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Gör så :) yes, jag gör det!

2009-07-20 | 19:16:52
URL: http://josefinekarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0