Följ mig med Twitter

Datum: 2009-07-16 | Tid: 20:29:56

Om ni tittar till vänster i menyn nu så ser ni att jag satt in en Twitter-ruta!
Rätt snyggt enligt mig, och på så sätt kan ni läsa alla mina snabbmeddelanden via min blogg, istället för att gå in på
twitter.com
Bra va?
Om ni klickar på länken under rutan så kan ni följa mig på Twitter, vilket vore väldigt roligt om ni ville göra :)

Nu ska jag äta middag, pussar och kramar♥

UPDATE:
Imorgon blir det en frågestund har jag bestämt, den startar imorgonbitti och slutar ett dygn efter start! Bloggar om det imorgon! Återigen - pussar och kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Låter bra:)

2009-07-16 | 21:03:39
URL: http://jenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0