Dålig eller bra vana?

Datum: 2009-07-14 | Tid: 13:36:21

Just nu sitter jag ute på altanen med vinden fläktande i håret och en iPod full med härlig musik.
Idag ska jag bara slappa och göra saker jag mår bra av. Det är ju det sommaren är till för, eller hur?
Ibland glömmer man bort det, och låter dagarna rulla förbi. Det ångrar man sedan när man sitter där, uppkrupen i soffan när regnet piskar utanför i oktober, och då ältar man om och om igen:
- Varför tog jag inte vara på alla fina sommardagar när jag ändå hade dom?

Jag har bestämt mig att det inte ska inträffa med mig det här året, därför passar jag på att njuta med lite vardagslyx.
Våfflor, jordgubbar och glass, svalkande glas med saft eller något annat som man förknippar sommaren. 
Ja, det är självklara saker för mig under sommarlovet. 
En dålig vana kanske?

Nej, tvärt om.
En fantastiskt bra vana, enligt mej.


Kommentarer
Postat av: Maria

På sommaren finns bara bra vanor :D

2009-07-15 | 17:48:23
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0