Blus och fransk manikyr

Datum: 2009-07-25 | Tid: 13:58:15

När vi for in till stan upptäckte vi att alla butiker där mönster och garn finns var stängda, så det gick inte så bra att köpa då... Vi får fara in och titta någon dag till veckan istället!
Men tror ni att Josefine skulle åka in till stan utan att köpa någonting? Eh, nej.
Jag hittade en jättesöt blus på Indiska, och så hittade jag billig Fransk Manikyr på H&M!
Har länge velat ha fransk manikyr eftersom lösnaglar inte är något för mig. Visst är det kul att ha det ibland men det blir så himla svårt att smsa och skriva på tangenterna, och så bekymrar man sig jämt över vardagliga saker för att man inte vill bryta en nagel.
Sån är liksom inte jag ;)
Med min blonda kalufs blir det så himla fördomsfullt och förutsägbart om ni förstår vad jag menar!
Fransk manikyr från H&M, 59;-
Blus från Indiska, där fick man två men betala för en, 179;- (jag köpte en och mamma köpte en)

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag har aldrig på mig sånadära (<- haha stavningen) blömmiga, smått bohemiska blusar, men du var megasnygg i den! :D

2009-07-25 | 22:48:21
URL: http://tilderistin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0