Bilder från femtioårsfesten

Datum: 2009-07-11 | Tid: 17:43:54

Här sitter syster, mami, kusin och faster och minglar, trevligt :)
I present fick vår granne (som förövrigt heter Peo) en flagga! Och inte vilken flagga som helst, pappa har tryckt upp en flagga med en bild på Peo själv, när han är lite trevligt bakis, hehe. 
Här har vi det lilla monstret Tyson, ovanligt charmig och söt hund (ja, bortsett från Texas såklart!)
Vi fick köra en liten frågesport med frågor som alla handlade om Peo och ska jag vara ärlig chansade jag på i stort sett varenda fråga, men trots det så fick jag hela 8 av 10 rätt! Då vann jag en nalle. Den tycker jag att jag förtjänade.
 
Josefine ser drogad ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0