090729

Datum: 2009-07-29 | Tid: 19:57:58

Sitter i farmors mysiga lägenhet och tittar på en massa gamla kort på farmor, hon var jättevacker när hon var ung! (det är hon ju fortfarande, även om hon åldrats lite ;))
Jag måste visa er dom någon gång, tyvärr kan jag inte göra det nu för jag har ingen ''uppladdningssladd'' här!
Påminn mig så kommer dom så snart jag kan.

Tyvärr har jag inte med mig datorn hem till stan, den är kvar i stugan, så det kanske blir lite tomt med inlägg...
(som vanligt)
JAG VET,  uppdateringen är inte så jättebra men jag skriver så fort jag hinner, och jag lovar att det kommer bli bättre när vi flyttar hem till stan på heltid. Det känns lite trist att bli så beroende av datorn nu på sommaren, när jag vill njuta av dom sista varma dagarna. Hoppas ni har förståelse! Massor med pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0