090727

Datum: 2009-07-27 | Tid: 17:41:54

Helluuw alla söta!
Jag är ju som sagt ute i stugan så möjligheten att blogga är inte lika stor som när jag är hemma, men jag smyger in ett litet inlägg då och då! :)
Idag har jag cyklat, faktiskt sex kilometer! Jag hatar att motionera, iallafall att springa, tycker det är så fruktansvärt tråkigt, men då tog jag mig en sväng med cykeln istället. Med tanke på att cykeln inte har några växlar och det finns många branta backar här så har jag fått lite kondis-träning iallafall!

Sen har jag kört båt, det var jättekul! Självklart har jag gjort det förut, men då har jag mest bara rattat på. 
Nu gasade jag (och bromsade såklart) styrde och ''växlade''
Tjohoo, vilka framsteg Josefine! :)

Nej, nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge! (har surfat runt och läst bloggar hur länge som helst)
Vi hörs, kramar! 

Kommentarer
Postat av: josefine

Wiiiho!")



lägger till dig också nu :*

2009-07-27 | 22:34:13
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0