090713

Datum: 2009-07-13 | Tid: 18:55:38

Goddagens!
Anledningen till att jag inte skrivit något idag är att pappa har varit borta hela dagen (det är ju hans mobil som gör att jag kan surfa på datorn) och eftersom han inte ville lämna mobilen här ute i stugan var jag tvungen att acceptera att det inte blir några inlägg - förrän nu!
(Apropå mobiler, jag har haft min mobil borta i ett par dagar men nu är den återfunnen, yesyes!♥)

Har precis ätit en supergod middag, köttfärssås och spagetti, och nu ska jag nog ta mig en glass medan jag läser bloggar, har över 100 olästa inlägg!
Pusspuss.
Melon på altanen i eftermiddags!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Fin blogg :D

2009-07-13 | 19:19:57
URL: http://frdrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0