Härlig vinst!

Datum: 2009-12-12 | Tid: 12:32:16

Ojoj, vi totalkrossade Avan!
110-11 blev slutställningen, själv är jag nöjd med min insats.
Tjänade även 100 spänn, eftersom jag och min far slagit vad, hehe. Eller slagit vad kan man väl inte kalla det, vi gjorde upp en deal att jag skulle få 100 kronor om jag satte en trea!
Det gjorde jag, så nu är jag hundra kronor rikare.
It feels good, oh yeah ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag färdigställa min önskelista, försöka ta mig ut och fota, slå in julklappar och umgås med kompisar däremellan!
En bild jag fotade här för ett tag sedan, med redigering där jag lagt på lite extra skärpa på vattendroppen samt redigerat färgerna i en kylig, blå färg.

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Svar: Okej, tänkte bara eftersom att dt stod på laget.se :) Tack så mycket förresten, din var också jättefin!



Kul att ni vann förresten, och härligt att du satte en trea! Då är jag inte den enda då ;)

2009-12-12 | 12:58:22
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej spelar du basket? isåfall med vilket lag?

2009-12-12 | 15:48:30
URL: http://evelinakylmamaa.blogg.se/
Postat av: moath

Vilken rejäl vinst! :)

och superfin bild !

2009-12-12 | 23:59:50
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur du redigerar? eller åtminstonde före-efter bilder? =)

2009-12-13 | 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0