Stressig morgon!

Datum: 2009-08-10 | Tid: 14:42:27

Dagens planer blev lite annorlunda än vad jag skrev om, för kvart över tio ringer Felle och säger att det är träning med laget klockan 11.00 ! 
Jisses, det hade jag ingen aning om, men det var bara att hoppa i joggingskorna och fara iväg. 
En timme senare kommer jag hem - slutkörd men ingen rast och ingen vila. 
Snabbt byter jag om, går en kortis med hunden och cyklar sedan vidare till stan för att möta upp farmor och göra ärendet... När jag är på väg tillbaka till stan möter jag Felle, hon är påväg in till stan för att köpa present till Annastina och då vänder jag om och hänger på henne.
Strosar runt ett tag på stan, träffar lite kompisar och spanar på presenter. Sedan slänger jag en blick på klockan och den visar 14.15
Hjälp! Jag som skulle träffa Annastina och hjälpa henne med förberedelserna inför festen. Bara att ila hem då!

Ja, så såg förmiddagen ut i korta drag, nu ska jag slänga i mig lite lunch och fara över till Annastina.
Vi hörs ikväll om jag inte har däckat av trötthet vid den tiden.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0