Pizza och hundbesök

Datum: 2009-08-09 | Tid: 17:17:18

Vi var lite lata idag efter bilresan hem så vi for och köpte pizza, mums!
Kanske inte världens nyttigaste och energirikaste, men ack så gott det är. Får se hur det går för mig att springa bara med en hel pizza i magen... (Jag tänkte dra med mig några kompisar och jogga 3 kilometersspåret!)
Hehe, medan vi satt och åt (vi satt på terassen, det är ju sådant underbart väder ute) så rusar det plötsligt in två små hundar på gräsmattan! Vi blir lite förvånade, men sedan ser vi att ägaren är en kompis till pappa. Vi snackar lite med honom och sedan promenerar han vidare. Vad vi sedan upptäcker är att Texas - som var inne i huset - hade hört hundarna och på något sätt, gud vet hur, knuffat upp mitt fönster som tidigare varit på glänt, så pass mycket att han rymts att sätta upp tassarna och kollat vad som inkräktat på hans revir...
Sådär stod han sedan tills han var försäkrad om att hundarna hade sprungit sin väg. Gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0