Josefine

Datum: 2009-08-11 | Tid: 12:02:10

När jag rensade ur mitt bildarkiv igår hittade jag lite bilder på mig själv, och jag kommer ihåg alla perioder i mitt hittills levda liv när jag tittar på dessa bilder!
Ledsen, sur och ensam. Typ rebell? haha
Tagit mig upp ur svackan och gått och blivit fjortis?
Här var en väldigt bra period när jag var nöjd med det mesta!
Denna bild fotade jag samma dag som jag började blogga på blogg.se !
Här försökte jag se det mesta från den positiva sidan, liksom ett halvfullt glas istället för ett halvtomt :)
Här har jag precis klippt mig och fått räls, och i samband med den förändringen börjar även jag förändras...
Detta var under Tjejer Typ Tolv i en sal där vi repeterade. Väldigt glad och nöjd.
Lite ensam igen, men det fanns några som stöttade mig och fanns nära.
Detta var nyligen, närmare bestämt talangjakten. Sommarlovet hade precis börjat och det mesta kändes bra!
Här har jag klippt lugg på mig själv, kände att det var dags för en förändring.
Och här är jag nu, nöjd med mitt liv och mina vänskapskretsar.♥

Hehe, jag hade tråkigt när jag gjorde det här, det har legat i utkastet sedan igårkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0