Godmorgon!

Datum: 2009-08-13 | Tid: 09:15:28

Herregud, jag vet inte vad det är med mig men jag har börjat vakna betydligt tidigare än vanligt!
Men det kanske är lika bra eftersom skolan snart börjar... Man måste ju sakta men säkert vänja sig vid att stiga upp olidligt tidigt.

Dagens planer är väl att fara in till stan och fixa en present till kära Malin som ska ha fest nu i helgen, jag vet precis vad jag ska köpa, hihi ♥
Annars har jag inte planer tror jag, kanske vara med någon? Vi får se!

Puss och kram, vi hörs under dagen.
Någon bild jag fotade under sommarn, bara för skojs skull!

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Vad tycker du är ett rimligt pris? ;P

2009-08-13 | 11:45:28
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0