Fullspäckad dag

Datum: 2009-08-26 | Tid: 20:23:40

Hej sötnosar! Jag vet att uppdateringen inte har varit på topp men just nu lägger jag bloggen lite åt sidan, jag satsar först och främst på att komma in i rutiner och skolarbete, umgås med vänner och familj samt läsa min otroligt bra bok!
Men på kvällarna kommer jag lägga av ett par minuter för att sammanfatta dagen samt lägga upp lite bilder, tipsa om musik, visa upp dagens outfit o.s.v 
Låter det bra? :)
Jag kommer naturligtvis inte sluta blogga, bara minska ner min datortid lite grann!

Dagen har varit (som rubriken tyder) fullspäckad! Jag gick i skola till ca tre, och där hände en massa saker där mitt tålamod testades ordentligt, men jag orkar inte gå in på detaljer. Efter skolan var jag med mina kompisar, käkade middag och har städat hela huset. Nu ska jag pusta ut på soffan tillsammans med ett glasspaket och en bra film!

Vi hörs, nu startar filmen. ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis! Du är vidare i min veckans blogg-tävling! Så samla röster nu och håll tummarna för att du vinner!

2009-08-27 | 16:03:35
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0