090807

Datum: 2009-08-07 | Tid: 15:16:47

Idag är jag hemma i stan, men jag stannar inte länge! Vi ska upp till tassemarkerna, närmare bestämt kring Arvidsjaur (eller är det Arjeplog? Blandar alltid ihop dom två) där min mammas bror har stuga!
Vi far redan i eftermiddag, så jag vet inte hur det blir med bloggandet under helgen... Kanske - men bara kanske - tar vi med oss datorn dit upp, eller så blir det bara till att twittra från pappas iPhone! Om jag har tid så kanske det blir något inlägg från mormors dator, vi får se :)
Men då vet ni i alla fall, om uppdateringen skulle vara lite halvdålig. Det tar jag igen nu till veckan, då har jag ju Annastinas fest att blogga om! Och nu flyttar vi hem till huset i stan, för mina föräldrars semester är slut!

Dags att packa det sista, massor med pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0