sv: till ''trogen läsare''

Datum: 2009-04-19 | Tid: 16:51:56

Hej du snälla!
Orden du skrev värmde varmt om hjärtat ska du veta, och det känns bra att veta att jag åtminstånde har en återkommande besökare ;)
Du säger att du skriver kommentarer och sedan spänt väntar på mitt svar -
men i stort sett alla kommentarer jag får är inte underskrivna med någon mail/blogg-adress.
Och då är det ganska svårt att svara som du kanske förstår...
Ja, om jag nu inte skriver ett inlägg som du kan läsa (vilket jag gör nu)
Du hade lite undringar kring min header, hur man gör en sådan m.m (där jag har en bild och välkomst-text)
varför gör du inte såhär att du skickar frågan/frågorna till min blogg-mail [email protected] så svarar jag där istället!
Jag kanske inte har möjligheten att svara på direkten, men jag lovar att alla som mailar får svar!
Tack för kommentaren och ha det så bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0