Ny kategori!

Datum: 2009-04-15 | Tid: 11:33:57

Dagens bästa heter denna kategori, 
och här hittar du roliga/pinsamma historier eller händelser, 
antingen påhittade eller tagna ur vardagen.
Jag är med om ganska sjuka saker kan jag lova,
och det beror nog ganska mycket på min normala familj ... Hrmm :)
Det mesta du läser här är sant, men när mitt ''roliga förråd'' är slut är det Kalle Anka-skämt som gäller!
Detta är vad jag bjuder på idag:

Medan vi sitter och målar påskägg...
Jag: På mitt nästa påskägg ska jag måla snoppar.
Alexander: Snoppar? Vad är det?
Jag: (Bryter ut i asgarv) Vet du inte vad en snopp är!?
Alexander: Nej...? Är det smink eller något?
Alexander: Jahaaa, en SÅN snopp, haha.
Jag: (Skrattar fortfarande) Tsssh, smink, den var bra... Som om jag skulle måla smink på mitt påskägg, hur bisarrt skulle inte DET vara?



Kommentarer
Postat av: adina

hahaha! Men du, jag brukar tycka att min familj är onormal, men nu finns det ju två stycken som fungerar på samma sätt, då kanske det inte är så onormalt? :)

2009-04-16 | 09:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0