I´m ready.

Datum: 2009-04-02 | Tid: 20:45:10

phew, nu har jag packat klart.
Förhoppningsvis har jag fått med mig allt, 
men trots att jag alltid säger så upptäcker jag i sista minuten att jag glömt någonting...
Så otroligt typiskt mig, 
men för en gångs skull tror jag faktiskt att många känner igen sig när jag skriver det!
Jag är väldigt spänd inför helgens matcher,
både på ett bra och dåligt sätt.
Det är klart att jag är taggad, tacksam över min plats i DM och tycker att det hela kommer bli svinkul!
Men att vi möter de bästa luleå-lagen, 
att dom verkligen är bra och att det kommer bli tuffa matcher,
ja det skulle ju nästan vara konstigt om man inte är nervös.

Och så kom jag ju på en hemsk sak.
Jag kommer nog inte ha möjlighet att blogga en enda gång under hela helgen
eftersom min dator inte har trådlöst nätverk!
Ni får helt enkelt stå ut utan inlägg för denna helg, snuuuffft.
haha, jag kommer inte plåga er den här helgen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0