Hemma nu

Datum: 2009-04-14 | Tid: 20:43:51

Nu är jag hemma igen efter en underbar helg i skärgården!

Jag har försökt blogga via pappas iPhone, 

men konstigt nog kom inläggen aldrig ut på hemsidan... Synd!

Vi har som sagt haft det underbart, ätit god mat och njutit av vädret när solen visat sig. 

Vi har varit flera familjer här ute, kusiner, vänner och stug-grannar tillsammans, och vi roat oss med utflykter, trevliga middagar och bad i våran elduppvärmda badtunna. 

Jag har fotograferat massor, 

så om kameran bara vill samarbeta ska jag ta och lägga in bilder :)

Hoppas ni också har haft en jättefin påsk, 

lämna gärna en kommentar och berätta vad ni har gjort under helgen!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart att du är hemma igen, det har varit så tråkigt att vara utan dina inlägg.

Dom gör mig glad, de får mig att inse att ungdomar faktiskt HAR liv, att dom gör något seriöst och att dom är mogna (i varje fall vissa)

Härligt, kämpa på med bloggen och jag kommer vara en trogen läsare, i promise <3

2009-04-14 | 20:59:06
Postat av: jhsdakjs

när ska du dit nästa gång? :)

2009-04-15 | 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0