här har man bränt pengar...

Datum: 2009-04-19 | Tid: 16:44:06

... men jag sörjer inte för det!
2 anledningar:
• Jag är jättenöjd över inköpen
• Det är inte mina pengar, haha!

Vi har köpt jättemycket saker, och allt gick väl på ca 1500 spänn.
Billigt kanske vissa tycker, andra kanske tycker det är väldigt mycket pengar!

Vi har köpt:
Matskålar, koppel & halsband, ''säng'', dagbur, klotång, borstar, handdukar, leksaker och hundben.
Hela processen inne i affären tog faktiskt om jag inte minns rätt ganska precis fyrtio minuter,
och ändå tror jag att vi fick med oss det mesta vi behöver!
snälla, lämna en kommentar om du kommer på något som är nödvändigt till hunden som vi har inte inhandlat!
(hundmat och bajspåsar tänker vi köpa lite längre fram, så det behöver ni inte påminna om)

Kommentarer
Postat av: L1

Hej jossi!

Jag har inga saker som jag tycker att du borde köpa in till vovven, men kanske göra...

Hundar tycker oftast om hemmgjorda sker, mer än riktiga hundleksaker. En gång gjorde jag ett ganska slarvigt textilhundben till Ella och hon blev helt galen idet, men när annika köpte en "riktig" leksak tyckte hon inte att den var så jätte kul. Det är klart att du ska köpta hundleksaker, men du kan ju tänka på om du kan göra typ någon liten tygboll med ihopskynklat papper i te x. Jag tror också att texas tycker om att slita och släga i saker(han är ju jakthund :P) och då kan det vara bra om hundarna får nått som dom kan göra sönder. Det är mitt tips! Hejdå!<3 ses imorn!

2009-04-19 | 18:27:50
URL: http://misslinnealo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0