090422

Datum: 2009-04-22 | Tid: 20:37:17

Linnea gick precis hem från mig,
hon kom över i hopp om hjälp gällande hennes bloggdesign.
Jag har ju (som jag skrivit tidigare) hjälpt henne att göra en bloggdesign och vi hade tänkt ladda in den på bloggen idag.
Dessvärre gick inte det något vidare, och jag förstår inte varför... Bilden ville bara inte laddast upp!
Men vi ska göra ett nytt försök, kanske imorgon :)
Hon fick sig i alla fall ett par flikar där uppe i bloggen, precis som jag har på min.
Ni hittar hennes blogg under länkar, så får ni se hur det blev.
Nu ska jag titta vidare på Rent Hus. 
Vidrigt program egentligen men ändå måste jag se det!

Puss, ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0