090418

Datum: 2009-04-18 | Tid: 11:05:31

Ligger i sängen och tjillar med linnea!
Vi har kämpat på med hennes bloggdesign ALLDELES för länge nu känns det som,
mina ögon går snart i kors...
Vi ska ta det lite lugnt nu, ¨på ett tag ska vi väl börja stiga upp.
Har inga speciella planer för dagen - förrutom att vi ska gå ut med linneas underbara grannhund Ella!
Det var jättelängesedan jag träffade henne, och nu får jag ju en chans att öva lite, innan Texas kommer alltså ;)
12 dagar kvar...!

ella sötnos. <3

Kommentarer
Postat av: :)

josefine, jag hoppas att du inte kommer ignorera mig den här gången. jag kan bara inte fatta hur man kan vara så jävla underbar som du, du är perfekt asså. fins det någon eller något alls som är bättre än dig. jag är helvetes glad som känner dig jossan, förstår du det? jag vill aldrig förlora dig, för du är den mest sötaste,snällatste,underbaraste,snyggaste,hetaste,underbaraste bästavän man kan ha! visst så jätte många minnen har vi inte men några. jag skulle kunna sitta här i timma och förklara hur jävla mycket jag älskar dig.



varje gång vi ska vara med varann typ efter skolan så blir jag helt varm i hela kroppen, jag tänker på dig hela tiden. jag kan ibland undra om du ens gillar mig men jag gillar dig. ibland käns det som om du är så upptagen med annat och vi säger att jag har frågat om jag kunde va med dig tyå 2dar inann, och sen dagen då jag kanske skulle va med dig så säger du att du ska vara med någon annan eller något. men saken är att jag fins här för dig josefine. jag kommer aldrig byta ut dig mot nåon annan. du betyder mer än någon annan. du har en speciel plats i mitt hjärta <3



/endast din <3

2009-04-18 | 12:38:07
Postat av: Angelica

Din header är fortfarande tråkig :D titta på Egoinas (http://egoinas.se) så ska du få se på en snygg header ;) x)

2009-04-18 | 13:22:53
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0