090417

Datum: 2009-04-17 | Tid: 10:32:30

Och återigen - vackert väder när man vaknar!
Idag ska jag tillbringa eftermiddagen med min kusin Vendela (se bilder i inlägget Pimpelfiske) 
syster Johanna och farmor Majvor! 
Vi ska gå och käka hamburgare och sedan blir det bio, vi ska se filmen Monsters vs. Ailiens (stavning?)
haha det blir nog roligt! 
Utvärdering av filmen kommer senare ikväll.

Ser ni att jag har gjort ''Flikar'' uppe i bloggen nu? Då kanske det blir lättare att hitta de saker jag skriver om. 
Hoppas det! 
Nu ska jag en gång för alla försöka fixa en bra header!!
Angelika tycks ju klaga så mycket på alla jag gör ;)

Kramar, hoppas ni får en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du stavade mitt namn fel xP hahahhah x)

2009-04-17 | 11:48:24
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0