010409

Datum: 2009-04-01 | Tid: 20:26:17

idag (som jag skrev tidigare) var jag med Emmelie och Annastina efter skolan!
Jag och Emmelie pratade lite grann om Tjejer Typ Tolv och sånt.
Förhoppningsvis kommer vi få filmerna dom gjort från föreställningarna till slutet av veckan!
Vi har fått se filmerna förut, men då var dom inte färdiga.
Så det ska bli spännande att få se dom nu när dom är klara.
Och så lär jag få repetera mina repliker via filmen rätt mycket..
Jag blir nervös bara jag tänker på det egentligen, haha.
Emmelie är ett stort stöd i alla fall, vill bara tacka för att du ids bry dig om lilla tjatiga mig :3
Du har ju säkert full upp själv, eftersom du har en av huvudrollerna i showen!

 thihi, smått knasig bild på dej,
but ilove u anyway, thanks for all.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hehe,ful bild på mej,men men xP



Ily 2 ;D

hehe,du gör mej inge besvär?det är ju bara kul ;)<33







höhö,jag har lite ful blogg ;/ xD

2009-04-01 | 22:23:06
URL: http://emmeliev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0