Bloggar jag följer

Datum: 2011-11-16 | Tid: 21:30:34

Fick förfrågan om ett sånt här inlägg, så här visar jag bloggarna jag läser mest regelbundet. Observera att jag följer fler bloggar utöver detta, bara inte lika slaviskt ;)
FOTOBLOGGAR:
Anna Pedersen Cano - Välskriven fotoblogg av en klädgalen sprallig stockholmstjej.
Linafoto - Otroligt talangfulla 17åriga Lina som driver ett eget företag.
Nevnarien - Veteranen gällande foto, design och allt därtill. Mycket inspirerande.
Tinkerbella - En annan rutinerad fotobloggare som varit med ett tag. Mycket mode och vardag.
Minradio - Coola Lina som har en väldigt originell skrivstil, haha. Svårt att inte gilla, skön tjej.
VÄNNER:
Malin Forsberg - Sprudlande glad tjej som mestadels skriver om mode och vardag.
Annastinas - En av mina bästa vänner med asball design (cred till mig där).
Misslinnealoo - Välskriven och inspirerande blogg. Riktigt bra helt enkelt.
Angelica - Basketgalen brud med foto- och designintresse.
Stinabloggar - Svårt att inte gilla Stinas blogg, balansen mellan ironin, humorn och de välskrivna texterna är klockren.
Unicornia - Harry Potter-freaket som aldrig slutar förvåna. Här finner man allt mellan himmel och jord.
ÖVRIGA:
Annette Leblanc - Har inte läst den så länge men jättefint skrivna inlägg. Lämnar en inte oberörd.
Fokis - Okej, beskrivning kändes onödigt.
Egoinas - När jag behöver muntras upp. Alltid lika klockrena inlägg.

Kommentarer
Postat av: linnea

nämen tackar ;)

2011-11-17 | 21:14:27
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0