Kameran

Datum: 2009-09-07 | Tid: 13:15:48

Roger, (min systemkamera) är en Canon EOS 1000D och en perfekt nybörjarkamera till mig som är amatör på fotograferingsfronten.
Fotografering har alltid varit något som har legat i mitt intresse, det är gudomligt roligt!
Att få experimentera med färger, vinklar och motiv är jättehäftigt enligt mig, och man kan alltid överträffa sig själv!
Jag är ju som sagt en amatör som inte vet särskilt mycket om kameror, fotografering e.t.c men det är därför bloggen finns!
När jag fick min kamera gjorde jag ju om bloggen så att den delvis är en fotoblogg, just för att kunna publicera bilderna jag fotat, få konstruktiv kritik och kunna utöka och förbättra mitt fotograferande!
I kameraväskan finns tyvärr inte så mycket - än så länge - men med tanke på att jag ägt kameran i så kort tid har jag inte hunnit införskaffa några objektiv eller annan rekvisita. Det hoppas jag på att kunna göra lite längre fram, men tills vidare nöjer jag mig med objektivet som kom med till kameran. Det fungerar väldigt bra, dock blir färgerna ibland lite grumliga.
Jag ska skriva en lite mer sammanfattande utvärdering av kameran och objektivet (18-55mm) när jag har lite mer erfarenhet!

Kommentarer
Postat av: :)h

hoppas det går bra hos läkaren!

2009-09-07 | 13:17:27
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Nu har jag lagt till dig, din tur :)

2009-09-07 | 14:41:24
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: alva<3

Hej hur fin blogg som helst :) !!

Kolla gärna min www.mittlivsomalva.blogg.se



KOMENTERA GÄRNA DÅ BLIR JAG GLAD:DD

2009-09-07 | 17:11:15
URL: http://mittlivsomalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0