dan före dopparedan

Datum: 2016-12-23 | Tid: 13:40:48

Igår gjorde jag mitt sista jobbpass innan lite julledighet, så skönt! Åkte återigen hem till mina föräldrar igårkväll. Vi drack öl och lagade middag tillsammans, sedan hjälptes Tobbe och pappa åt att snickra ihop deras nya bastu medan jag, syrran och mamma myste ner oss i soffan med lite julgotta och Love Actually. Så skönt med en lugn kväll efter all stress på jobbet.
Idag har jag alltså varit ledig, och i väntan på att Tobbe skulle komma hem har jag, förutom att dra mig länge i sängen framför Grey's Anatomy, slagit in dom sista julklapparna. Nu ska vi fara och hämta ut min nya kamera som jag har beställt (min julklapp till mig själv) och sedan bege oss mot Antnäs där det vankas uppesittarkväll hos Tobbes familj. 
God jul önskar Sigge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0