börja blogga igen

Datum: 2016-12-19 | Tid: 16:12:06

Men hallå igen!! Haha jag höll knappt på att ta mig in på bloggen, hade glömt lösenord, mailadress och hela köret. Men efter lite trixande så sitter jag alltså här och skriver igen, SÅ kul! Har varit så sjukt sugen på att dra igång bloggandet igen och det har kliat i fingrarna i månader, och nu tänkte jag att va sjutton väntar jag på?
 
Tänkte börja med en liten statusuppdatering då det har hänt en del sedan sist. Jag bor fortfarande kvar i Luleå och är sedan cirka ett år tillbaka sambo med min kära Tobbe. Vi bor i en tvåa på Skurholmen tillsammans med vår katt Sigge. Jag jobbar numera på Ica Maxi där jag trivs jättebra, fast jag blir tyvärr inte kvar där så länge till. Efter nyår ska nämligen jag och Tobbe ut i världen, närmare bestämt till Thailand där vi ska backpacka. Om allt går enligt planerna sticker vi därefter till Riksgränsen där vi båda två ska säsongsjobba och kommer därmed vara borta i ungefär ett halvår totalt. Sedan är planen att flytta för att plugga till hösten! Delvis därför jag tänkte försöka hålla igång bloggen, för att kunna ha något att kika tillbaka på för 2017 kommer bli ett helt galet år. Hoppas ni vill hänga med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0