bildredigering och Bishops

Datum: 2016-12-22 | Tid: 00:29:14

Blir ett nattligt inlägg medan jag håller på att redigera lite bilder. Har nämligen fotograferat ännu fler basketspelare som ska upp på väggen i Örnäset sporthall och det är ett himla pill att redigera. Blev extra stressigt då pappa behövde bilderna till imorgon så då sitter man här halv ett på natten trots att man ska upp och jobba om bara några timmar... Har iallafall haft en jättemysig kväll, Tobbe och jag drog på Bishops efter jobbet och käkade vår favvo, musslorna. Den enda maträtten man inte är less på trots att man jobbat där två och ett halvt år. 
Sedan åkte vi hem till min mor och far, fikade och surrade i några timmar. Fixade även med våra internationella körkort som vi måste ha inför Thailand! Men nu är jag klar för ikväll så nu ska jag få mig några timmars sömn, verkligen stressigaste tiden på jobbet nu i julhetsen. Gäller att ha energi och orka vara trevlig mot alla! Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0