trettondagsafton

Datum: 2015-01-05 | Tid: 15:40:22

Bild fotad i stugan tidigare idag.
 
Igår när jag hängde i stugan så läste jag ut en hel bok. Från början till slut, på bara någa timmar. Jag menar, när hände det senast? Det här jullovet har verkligen varit på sin plats, underbart skönt med ledighet och jag har ett lugn i kroppen som jag inte haft på evigheter. Åh, vill bara fortsätta vara ledig. Längtar galet mycket till studenten och friheten efter det. Helt sjukt att jag är skolfri om ett halvår, sedan behöver jag inte plugga en dag till i mitt liv om jag inte vill (eeh, fast ja indirekt så måste jag väl det om jag vill nånstans här i livet... sorgligt). Men alltså, att kunna jobba och resa och leva livet (hej klyscha) inom sex månaders räckhåll, helt jävla fantastiskt ju. Dom här sex månaderna kommer dessutom rulla på snabbt, har ett gött schema fullsmockat med sovmorgnar och håltimmar, och på fredagar är jag LEDIG!!! Hallå, hur underbart? Ska peppa gärnet den här tiden fram till studenten med fest, vänner och kärlek och se till att njuuuuta, för sen kickar det "riktiga" livet in. 
 
Nu ska jag svira om, trettondagsafton innebär festligheter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken underbar bild!

2015-01-05 | 16:07:12
URL: http://elinolssonsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0