snart så

Datum: 2014-05-23 | Tid: 13:19:40

Ungefär såhär känner jag just nu när friheten börjar närma sig. Tyvärr är det ju inte min (eller Kajsas) tur i år men det känns nästan som det. Gymnasiet har gått så galet fort, aah. Nu är det då verkligen slutspurten i skolan iallafall tack och lov, och imorgon far jag!! Så himla taggad på en utlandsresa, får passa på att njuta lite extra där eftersom jag förmodligen kommer jobba större delen av sommaren sen. Sen ska bli härligt att få lite färg på de bleka benen hehe. Om jag inte hinner skriva nåt mer innan jag far så blir det desto mer uppdatering när jag kommer hem, förhoppningsvis med både bilder, filmer och tonvis med inspiration! Ha det så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0