sportlov

Datum: 2014-03-02 | Tid: 21:43:35

Japp, det fick bli prima mobilbilder eftersom jag är hopplös på att dokumentera för tillfället. Har knappt haft en minut över de senaste veckorna, detta är bokstavligen första gången jag sitter vid datorn sedan jag bloggade sist. Behöver jag säga att lovet var välbehövligt? Vardagen rullar på iallafall, jag varvar onyttig- och festligheter med träning och något bättre kost. Tycker ju faktiskt det är himla kul med mat och träning så funderar skarpt på att ta tag i den kategorin här på bloggen. Lovar såklart inget för vi vet ju hur det brukar gå med sådana löften haha, men ska iallafall ge det ett försök.
 
Planerna för lovet är att öva på det jag är dålig på, dvs ta det luuugnt. Våga dega en hel dag utan att smälla av av rastlöshet. Turligt nog har jag världens bästa sällskap för det mesta ♥ I övrigt hänga med kompisar, träna, åka slalom och snowboard, fota och bara må. Förhoppningsvis hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0