bråvalla

Datum: 2014-07-03 | Tid: 01:39:12

Herregud, att det redan har gått en vecka sedan Bråvalla. Har tänkt skriva och berätta om det äventyret flera gånger, men jag har jobbat så himla mycket sedan jag kom hem att jag helt enkelt inte orkat. Men nu, sådär halv två på natten när jag nyss avslutet dubbla arbetspass tänkte jag att jag kunde skriva några ord. Främst för att jag vet att farmor är min trognaste följare som besöker bloggen dagligen och det är ju faktiskt inte så himla kul att mötas av en stillastående blogg hela himla tiden. Så här får du en uppdatering världens bästa farmor ♥ Du är den tuffaste och mest envisa tanten jag vet och du betyder så mycket för mig och alla dina barnbarn. Glöm aldrig det.
 
Och så några bilder såklart, Emil fick agera fotograf under resan för jag vågade inte bära runt på min telefon, och kameran var det inte tal på att ta med. Vilken festival alltså, herregud. Minnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0