dan efter dan efter dopparedan

Datum: 2014-12-26 | Tid: 15:17:39

Nu har julstöket börjat lägga sig och vardagen har börjat återgå till det normala. Ikväll vankas den första måltiden som inte består av julmat vilket faktiskt känns som en lättnad haha. Har haft en jättefin jul iallafall med familj och släkt, lika mysigt som alltid. Stort plus till det fantastiska vädret som hållt sig på -20 grader och underbart vackert, ÄLSKAR det!! Ikväll öppnas de sista julklapparna med den delen av släkten som inte var med på julafton, och sedan blir det utgång med mina fina vänner.
Imorgon ska jag pussa ihjäl mig på Emil som lämnar mig för flera veckor i Malaysia, så då blir det blir biomys med The Hobbit och hemlagad middag ♥ Sen kommer jag - hör och häpna - vara utan pojkvän i den längsta tiden i mitt liv sedan jag var fjorton år. Vet knappt hur jag fungerar på egen hand så länge, vilket är en rätt läskig insikt. Kanske blir helt galen haha. Nä men nog ska det gå, ska unna mig att göra det jag inte hinner med så mycket annars - egentid. Sen kommer han ju tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0