visst är det vackert

Datum: 2013-09-02 | Tid: 21:58:31

Det blir en hel del Italienbilder, jag vet. Men jag har så mycket foton jag vill visa er så ni får ta och stå ut! Haha. Ska dock försöka ta tummen ur nu i veckan och fota lite av den shopping jag gjorde under resan, samt lite annat kul. Har ju köpt ett nytt objektiv också som jag inte riktigt hunnit presentera för er... Pepp!!
Även om jag trivs i att komma tillbaka i rutinerna med måltider, träning och kompisar så är det rätt härligt att gå igenom bilderna gång på gång och drömma mig tillbaka... Till maten, den ljuvliga värmen och känslan av att hela världen ligger framför ens fötter.

Kommentarer
Postat av: Tove Kjaerran

ÅH, så vackra bilder! Älskar dem, vackra vackra land!

2013-09-03 | 20:41:42
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0