Pappas 50-års fest

Datum: 2013-09-07 | Tid: 20:08:19

Här kommer en bildbomb från en lördag i juli då vi höll en 50-årsfest åt min käre far i vår stuga. Supertrevlig dag+kväll då jag och Simon agerade lekledare! Har dock ingen bild på självaste födelsedagsbarnet utan linsen fick mest fokusera på oss ungdomar... Haha låt oss säga att alla lekar inte var de mest smickrande och jag vill bespara de flesta vuxna den offentliga förödmjukningen... Skämt åsido men ville inte publicera allt för många ansikten då jag inte vet hur alla känner kring sånt. Mycket folk var det iallafall, och god mat! Lyckad fest helt enkelt.
Nu ska jag rusa iväg och göra mig iordning, kvällens planer är bio och sleepover med tjejerna! Vi ska se the Conjuring, min första skräckis på bio någonsin... Undrar vem som kommer vara räddast.

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Så härliga bilder, så mycket glädje:D

Svar: Åh tack fina du, vad glad jag blir!!
Josefine Westman

2013-09-08 | 17:15:53
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0