luleå i vinterskrud

Datum: 2013-01-22 | Tid: 21:09:36

Usch, mår ju nästan dåligt av att logga in på bloggen. Från att vara en trogen bloggare under alla dessa år, till så knapert med inlägg varje månad att jag kan räkna antalet på ena handen. Vad är min ursäkt? Tja, livet kommer ivägen helt enkelt. Och vad har hänt? För att ta ett exempel, så har jag slutat i basket. Det var en mening jag inte trodde att jag skulle skriva i första taget. Efter mycket ångest fattade jag beslutet, och jag kan bara hoppas att jag gjorde rätt. Jättetungt var det iallafall, och bland det läskigaste jag gjort. Basketen har alltid varit min trygghet, mitt kvitto på att jag gör någonting vettigt med mitt liv, min lilla flykt från verkligheten.
Nåja, hur som haver. Annars så har jag gått en ledarskapsutbildning en hel helg, firat mitt hjärta som fyllt hela 22 (♥), glidit genom skoldagarna med mina fina klasskompisar, och slitit i gymmet. Rutinerna känns inte ens som rutiner och jag är så nöjd med min tillvaro just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0