ett foto i timmen

Datum: 2012-11-26 | Tid: 22:17:00

Idag testade jag på ett foto i timmen. Kändes lite halvfånigt men jag fick fota iallafall. (pga kolsvart ute i princip varje sekund så är det tyvärr rätt skräpiga bilder)
08.00 Inne på skolans toa, godmorgon.
09.00 Softar på svenskan.
11.00 Hade utvecklingssamtal klockan tio men det kändes lite för pinsamt för att fota. Gick bra iallafall. Sedan sätter jag mig på mattelektion och instagrammar fram till lunch. (@jwestmans)
12.00 Slutar! Måndagar är sköna. Går på Monki och prövar mjukiskläder tills bussen går.
13.00 Världens finaste mormor är och hälsar på och hade med sig så goda lussebullar. Fikar massa sånt.
14.00 Här tar jag en tupplur, därav svart.
15.00 Pluggar träningslära, inte så supertråkigt ändå.
16.00 Desperate Housewives såklart.
17.00 Godaste middagen som mormor gjort. Fisk direkt från fjällen, saknar och längtar dit.
18.00-19.00 Stökar och städar i rummet, nu är det julfint och mysigt.
Resten av kvällen pluggar jag naturkunskap, äter pepparkakor och sånt, men det kändes lite för tråkigt för att dokumentera. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Allis

Hur tar du så fina bilder?! Dom är supersnygga!!! :D

2012-11-27 | 15:29:24
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så fina bilder!
sv: Åh tack snälla! Så otroligt glad jag blir.
Jag använde mitt fasta 50 mm objektiv på min systemkamera Samsung nx11. :)
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

2012-11-27 | 22:29:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0