Skolavslutningsklänning

Datum: 2012-05-09 | Tid: 22:27:33

Enkelt och fint fick det bli, klänningen är från nelly.com och blev min för cirka femhundra riksdaler. Det kommer förmodligen en bättre bild i och med skolavslutningen skulle jag tro!
Annars är jag världsmästare i att inte utföra ett dyft skolarbete på min fritid. Idag har jag istället varit och solat, ätit årets första mjukglass och hängt med fina vänner i baskethallen. Kvällen avrundades sedan tillsammans med syster och säsongsavslutningen av New Girl. Attans vad jag kommer sakna den underbara serien ♥

Kommentarer
Postat av: moa

Åh, vilken fin klänning!

2012-05-10 | 09:25:29
URL: http://mthorneus.blogg.se/
Postat av: Ebba

Var har du sett den serien någonstans? Älskar den, men vet inte var jag hittar den förutom när den sänds på tv4 som vanligt dårå. :)

2012-05-10 | 16:11:00
Postat av: Darksess

Jättefin klänning!

2012-06-01 | 12:46:44
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0