Struktur

Datum: 2012-06-25 | Tid: 21:34:53

Rensar ur bland facebookvännerna, verkligen grovrensar. Städar och organiserar på rummet och kastar halva garderoben med plats för nytt. Pusslar ihop nya Spotifylistor och planerar sommaren. Ut med det gamla, in med det nya. Ska ta tag i träningen också, löfte. Har alltid så mycket kraft när jag kommer hem från stugan, vill bara styra upp allt i mitt liv. Haha. Snart börjar jag övningsköra också, peppad.
 

Mitt Canon EF 50mm f/1,8 har förövrigt brakat ihop som jag nämnt tidigare, och det verkar ofixbart. Supertråkigt eftersom jag är pank och vill ha alla mina besparingar tills jag sticker till Stockholm om några dagar. Då vet ni om bloggen står lite still, jag har helt enkelt inte utrustning nog att fota de bilder jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0