Klagoinlägg

Datum: 2012-02-08 | Tid: 12:44:50

Drar en mobilblogg här från sängen och berättar hur läget är. Läs: Tänkte klaga och tycka synd om mig själv lite grann, för jag mår skit. Huvudvärken är konstant men intensiteten varierar beroende på vad jag gör. Jag får inte läsa, inte titta på tv eller sitta vid datorn. Inte ens plugga kan jag göra. Har så otroligt mycket överskottsenergi så det är inte ens kul, det enda jag kan göra är att äta mat och stirra upp i taket. Har verkligen inte tid med att ligga hemma, vi har passande nog apmycket skolarbete den här veckan... Aja, nu ska jag övergå till att fortsätta stirra i taket och drömma om bättre tider. Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0