Blackbird

Datum: 2012-04-01 | Tid: 17:39:20

Efter att ha fotat klart på LF Basket i fredags for jag till Simon och sov där. Steg upp vid 10 på lördagsmorgonen och promenerade ner till hallen för att spela ett par matcher.
Efter det for jag hem, åt, duschade och väntade in Sara som gjorde mig sällskap under kvällen. En massa välbehövligt tjejsnack, grillat till middag och en promenerad in till stan och caféet Friends blev det. Efter det gick jag hem till min fina och sov där igen.
Idag har jag mestadels varit i sporthallen, samt spenderat en del tid över mina läxböcker. Tänkte fortsätta med det nu, och sedan avrundar jag helgen med en rulle. Hoppas ni mår bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0