06 10 2011

Datum: 2011-10-06 | Tid: 23:17:15

Ganska bra dag idag. Hade långt hål på förmiddagen så då rullade jag och ett par fina brudar hem till mig. Vi lirade Alfapet, käkade pyttipanna och softade. Begav mig tillbaka till skolan efter det men for dock hem nästan lika fort igen. Monstersmärtor i magen. Tjejer, ni vet vad jag snackar om. Dö. Kom hem och tog det bara lugnt ett par timmar, vilade och plöjde igenom ett par avsnitt One Tree Hill. (♥♥)

Mot kvällen mådde jag bättre så då begravde jag mig i fysik- och matteböckernas värld. Hann även med lite Alfapet med syrran, och avrundade kvällen med kladdis och Spotify. Har hittat en apbra spellista som är himlahimla fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0