Nästan klar

Datum: 2011-06-28 | Tid: 19:37:32

Nu börjar jag bli klar med designen, längtar efter att få sätta in den så att jag slipper den här... Förhoppningsvis kommer blogglusten öka lite då, alltid roligare att uppdatera när man gillar designen. Men samtidigt är det ju sommar, så låg uppdatering kommer det vara.
Igår hade jag fullt upp, kortfattad såg min dag ut såhär: Vaknade, tränade, duschade, käkade, besökte tandläkaren, tränade, umgicks med Annastina, somnade...
Idag har nästan varit lika fullt upp. Vaknade, tränade, duschade, käkade, for in till stan med Annastina, shoppade, for hem, käkade, chillade och nu ska jag strax tillbaka till Annastina igen. Filmkväll hos henne, blir himla mys♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0